هتل ارم کیش

در بلندترین بخش و در شمال شرقی تور کیش واقع گردیده و مشرف به خلیج همیشه فارس است همچنین مجهز به سیستم تهویه مطبوع، محیط سرسبز، آبنماهای زیبا می باشد.

مساحت این هتل برابر با 50.000 مترمربع بوده و زیربنای این هتل حدودا 43000 مترمربع می باشد.

اتاق های هتل بزرگ ارم

از ویژگی های بارز هتل مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج فارس می باشد.

هتل بزرگ ارم دارای 210 اتاق که شامل 30 اتاق رویال و پرزیدنت سوئیت در بخش ساختمان اصلی و 140 سوئیت آپارتمان در بخش محوطه و همچنین دو استخر و سونا در این مجموعه واقع گردیده که همه امکانات مربوط به خود را دارند.علاوه بر این مورد 2 سالن آمفی تاتر موجود است که ظرفیت 50 و 400 نفره دارند و سالن کنفرانس نیز دارای ظرفیت 40 نفر است علاوه بر این موارد مجموعه دارای رستوران، کافی شاپ، رستوران گردان، رستوران سنتی، فست فود ، تالارهای مخصوص جشن های مختلف، گاری و سالن چند منظوره ، سالن بیلیارد، کلوپ تفریحی و ورزشی نیز می باشد. به دلیل ساخت پلکانی این مجموعه 70% اتاق ها رو به دریای خلیج فارس هستند اما باقی اتاق هایی که رو به دریا نیست نیز دارای زیبایی های خاص خود بوده زیرا جذابیت های دیگر کیش را نمایان میکنند.

ظرفیت تخت های ثابت و سوئیت ها برابر با 824 تخت بوده و تمامی اتاق و سوئیت ها دارای ظرفیت اضافه کردن یک تخت خواب اضافه هستند. همچنین اتاق ها به دو بخش داخل هتل و سوئیت های محوطه تقسیم می شوند.

قوانین پذیرش مهمان

صبحانه رایگان هتل ارم  از ساعت 7 تا 10 صبح در رستوران سبز بوده و ساعت ناهار از 13 الی 15 می باشد همچنین ساعت برنامه شام هم از ساعت21 الی 24 برقرار است.

استخر هتل هر روز از ساعت 9 الی 12 و 20 الی 24 مخصوص آقایان بوده و از ساعت 14 الی 19 مخصوص بانوان می باشد که دارای یک سانس رایگان نیز هست.

تخلیه اتاق قبل از ساعت 12 ظهر بوده و در صورت رعایت نشدن این قانون هزینه آن به حساب مسافرین و مهمانان عزیز منظور می گردد.

جهت تسویه حساب اول به صندوق کافی شاپ مراجعه کرده و بعد به پذیرش

هتل مسئول حفاظت از وسایل شما نیست لطفا  در حفظ وسایل دقت کنید.

حتما از تاکسی های هتل استفاده کرده و کد تاکسی را بردارید

برای انجام نظافت کارت روبه سبز و در غیر این صورت کارت قرمز را قرار دهید.

دوچرخه، روم سرویس و کافی شاپ 24 ساعته هستند.

https://www.apstour.com/hotel/%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%a7%d8%b1%d9%85-%da%a9%db%8c%d8%b4/